רעיונות חכמים לדירות קטנות


עיצוב דירות קטנות

שוק הדירות החדש לבנות הוא מתפוצץ עם שמירת מקום ורעיונות רב תכליתיים. החל מחיים חכמים בחלל פתוח ועד עיצוב רהיטים גמיש, מעצבים מחפשים כל הזמן דרכים למקסם את החלל. הנה רעיונות עיצוב חכם כדי להפוך את המשכן הזעיר שלך. הם לא רק יעזרו לכם ליצור מרחב מזמין, אלא גם יחסכו לכם צרור כסף בתהליך. אם אינך בטוח היכן להתחיל, שקול את הטיפים האלה!

רעיונות עיצוב דירות קטנות

יש הרבה דרכים לגרום לדירה הקטנה שלך להיראות גדולה יותר, כולל שימוש חכם בצבע ובעיצוב. בנוסף לשימוש בצבע וטפטים, תוכלו להשתמש גם באביזרים דקורטיביים. הנה כמה טיפים כדי להפיק את המרב של השטח שלך. גרמו לדירה שלכם להרגיש גדולה יותר על ידי שכבות חתיכות בחומרים, מרקמים ודפוסים משתנים. לדוגמא, במקום להשתמש בספה ניטרלית, השתמשו בכריות זריקה בצבעים עזים ובשטיח כבד. הימנע משימוש בריהוט מגושם בדירות קטנות; במקום זאת, השתמש באלמנטים צפים המספקים את אותה פונקציונליות.

דרך אחת פשוטה לקשט את החלל הקטן שלך היא להשתמש בקירות גלריה. הם לא תופסים הרבה מקום וניתן לשנות אותם בקלות עם לוח צבעים או דפוס משתנה. כמו כן, נסה למצוא אחסון לפריטים מתחת למדרגות. לבסוף, לנסות לפתור את כל החללים מביך בדירה שלך. שקול להכניס ספסל קטן להחלקה על הנעליים שלך, שולחן קפה מעוגל או עות ' מאני שישמש אחסון נוסף.

דירה אחת במדריד כוללת פריסה רב-מפלסית הכוללת חללי מגורים, אוכל ועבודה. הבעלים יכול לעבור מרמה אחת לאחרת דרך נתיב לא ליניארי, המאפשר הפצה אופטימלית של שטח מוגבל. אולי אפילו תרצה להוסיף מיטה או סיפון לדירה הקטנה שלך. עיצוב זה יוסיף לאווירה ולתחושה של החלל שלך. אתה תהיה שמח שעשית. זה גם לא תופס יותר מדי מקום.

למה אתה צריך מקצוען כדי לעצב דירה קטנה?

הפריסה של דירה קטנה חייבת להיות פונקציונלית ומאורגנת היטב. לפעמים, ייתכן שתרצה לבצע שינויים במבנה הפנימי של הדירה שלך כדי להגדיל את השטח. לדוגמה, הבעלים הקודם הניח את חדר השינה שלהם בצד הרחוב של הדירה שלהם. הבעלים החדש העביר אותו לצד הגן. זה הפריד בין חדר השינה לשאר הדירה. ניתן גם לסחוט פנימה פינת אוכל קטנה.

אם הדירה שלך לא מספיק גדולה, כדאי לך לשקול להוסיף שטח אחסון נוסף. דירות קטנות לעתים קרובות חוסר שטח פנים נאותה שטח רהיטים. אמנם קשה להתאים ארון טלוויזיה בחדר זעיר, אך ניתן ליצור שטח נוסף על ידי התקנת מדפים. מדפים ניתן להציב על הקירות מעל הדלתות, תחת אדני החלונות, ובכל מקום אחר יש לך שטח קיר נוסף.

לוח הצבעים הוא שיקול חשוב בעת עיצוב דירה קטנה. באופן מסורתי, זה צבעי רהיטים בודדים הקובעים את המראה הכללי של החלל. עם זאת, אם הדירה שלכם זעירה, ערכת צבעים המעוררת תחושת מרווח היא חיונית. ערכות הצבעים הטובות ביותר לדירה קטנה כוללות לבן ואפור בהיר, מכיוון שהן עוזרות ליצור אפקט מרווח מבחינה ויזואלית. בנוסף, צבעים בהירים יוצרים תחושה פתוחה יותר.

מה להימנע בעת עיצוב דירה קטנה?

אם אתם גרים בדירה קטנה, חשוב להימנע מיצירת יותר מדי קווים ויותר מדי חללים. זה יכול לגרום למרחב צפוף ולא מאורגן. כדי להימנע מכך, נסו לשמור על דברים מסודרים ובחרו תפאורה המשלימה את האלמנטים האחרים. כמו כן, הימנע מהצבת רהיטים גדולים מול קטנים. חללים קטנים אינם נהנים מעומס רב מדי. על ידי ביצוע כללים אלה, אתה יכול לקבל דירה מסוגנן, מרווח בלי לשבור את הבנק.

ישנן מספר טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת תכנון דירה קטנה. חלקם עדינים, אך אחרים יכולים להפוך את חזרתכם הביתה מהעבודה לסיוט. לכן, בעת עיצוב דירה קטנה, לנסות לנתח את הטעויות הנפוצות ביותר ולהימנע מה שהופך אותם. ראשית, אל תשכח את חשיבות התאורה. אנשים רבים נאבקים בתאורה בדירותיהם, ו -30% מהאוכלוסייה אינם מסוגלים להשתמש נכון בתאורה בחלל שלהם.

אחת הטעויות הגדולות ביותר שיש להימנע מקישוט דירה קטנה היא צפיפות החלל עם יותר מדי רהיטים. הימנע הצבת פריטים רבים מדי בחדר קטן. במקום זאת, התנסו בדוגמאות וצבעים בכדי לגרום לחלל להיראות גדול ומעניין יותר. כמו כן, טפט עם דפוסים יכול ליצור עומק ועניין. כאשר משתמשים בו בחוכמה, טפטים יגרמו לחלל קטן להיראות מרווח יותר. דירה קטנה יכולה להפוך לחלל מסוגנן ומרווח.

לחצו כאן עבר מידע נוסף על עיצוב דירות קטנות.