עיצוב גינת קרקע – היסודות


עיצוב גינות קרקע

לפני שתתחיל בעיצוב גינה הקרקע שלך, ייתכן שתרצה לדעת מה הם היסודות. מאמר זה יסביר את התהליך של עיצוב גינה הקרקע ואת השלבים שעליך לבצע. כמו כן, תוכלו ללמוד מדוע כדאי לשכור איש מקצוע. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על היסודות של עיצוב גינות קרקע ומדוע כדאי לשכור איש מקצוע.

מה הם היסודות של עיצוב גינה הקרקע?

כשאתם מתכננים את הגינה שלכם, התחילו להכין רשימה של כל הדברים שאתם רוצים בחלל שלכם. לאחר מכן, העדיפו את הדברים החשובים לכם ביותר. אל תשכח תקציב לכל דבר. החלקים היקרים ביותר בגינה שלך הם קירות תמך, מדרגות ורמפות, גבולות, פטיו, שבילים ושתילת נוי. אתה גם צריך לזכור כי הצרכים שלך ישתנה כמו המשפחה שלך גדל. ייתכן שתרצה יותר מקום לילדים שלך לשחק או חדר חיצוני למבוגרים שלך יש ברביקיו.

ניתן ליצור מראה אחיד בגינה גדולה על ידי שמירה על שטח המרכז פתוח והגבלת צמחי הפריפריה. עדיף ליצור גינה מעניין מבחינה ויזואלית ולא משעמם ושטוח. כשמשלבים צמחים שונים, קחו בחשבון את גודלם, צבע העלים וצבע הפרחים שלהם. זכרו שהניגודיות חשובה, לכן בחרו בצמחים המנוגדים היטב זה לזה. צמחים בעלי עלים כסופים נהדרים לכך, מכיוון שהם מאירים את הגינה שלכם גם כשהם לא פורחים.

היסודות של עיצוב גינות קרקע כוללים גם סימטריה ואיזון. עליך לוודא כי האלמנטים של הנוף שלך להתאים בהרמוניה יחד. צמחים הגדלים קרוב לבית נקראים נטיעת יסוד.

מה הם השלבים של הקמת גינה הקרקע

השלב הראשון בהקמת גינת קרקע הוא הכנת האדמה. כדי לעשות זאת, תצטרך לחפור בור כ 1 רגל בקוטר ולמלא אותו עם מים. לאחר מכן, קח דגימת אדמה וקבע את הכמות הנכונה של חומר אורגני ותיקוני אדמה להוספה. ניתן לרכוש דשן אורגני מאוזן, כגון ארוחת זרעי כותנה (6-2-1), או זבל עוף (3-2-2). יהיה עליך למרוח את הדשן בקצב המומלץ הנמוך ביותר. לאחר היישום, עליך לסיים את הקרקע על ידי הוספת 1 אינץ ' של קומפוסט.

לאחר הכנת האדמה, כדאי להכין את מיטת השתילה. שחרר אותו לעומק של שמונה עד 12 אינץ ' כדי לאפשר לשורשי הצמחים לצמוח עמוק. אם יש לכם שטח גדול למלא, דאגו לחלק אותו למיטות קטנות יותר, והקפידו להשאיר מספיק מקום בין המיטות לשבילים. מומלץ גם להוסיף חומר אורגני לאדמה לפני השתילה, אך הקפידו לשמור על השכבה למינימום של ארבעה סנטימטרים.

לאחר הכנת הקרקע, אתה צריך לבחור את המיקום הנכון. בחר מקום בעל קרקע יחסית יחסית ואינו נוטה להצפות. האדמה צריכה לנקז היטב, כמו מים עומדים רע לצמחים. כמו כן, בחר מקום ליד הבית שלך, כך שתוכל לעקוב בקלות אחר התקדמות הגינה. בדרך זו, יהיה לך קל יותר לזהות בעיות ולקטוף את העגבניות הבשלות כשהן מוכנות.

למה לשכור מקצוען לעיצוב גינות קרקע?

בעת תכנון פרויקט עיצוב נוף, שכירת איש מקצוע יכולה לעזור לך להשיג את המראה הרצוי תוך עמידה בתקציב ובמגבלות הזמן שלך. מומחי גינון מאומנים לאזן צבע, מרקם, קנה מידה וגודל על מנת ליצור נוף מגובש. הם גם יודעים לעבוד במסגרת האדריכלית של הבית והרכוש שלך.