עיצוב גינה – מה לדעת


עיצוב גינות

עיצוב גינה מוצלח משלב אלמנטים רבים היוצרים איזון חזותי. לדוגמא, גוש ליבנה צריך להיות מאוזן על ידי מיטה גדולה של הוסטה, ואילו מסלול לבנים צריך להיות מאוזן על ידי מדשאה עם מרחב רחב. גינה עם תורמוסים כחולים עמוקים צריך להיות מאוזן עם פרגים מזרחיים כתומים. מושגים אלה הם עמוד השדרה של עיצוב גינה מוצלח.

https://www.youtube.com/watch?v=8MXJIZE8pBU

כיצד לבחור מעצב גינות?

בעת בחירת מעצב גינות, חשוב לשקול את הצרכים שלך ואת החששות. ישנם סגנונות רבים ושונים של גינון, והכרת העדפותיך חיונית לעיצוב נהדר. השלב הבא הוא לדבר עם הפניות ולבקר בחצר של המעצב עצמו כדי לוודא שהוא מוסמך.

למרבה המזל, יש כמה הנחיות שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה. הראשון מבין ההנחיות הללו הוא למצוא חברת עיצוב המקפידה על תהליך מוגדר היטב. זה מבטיח מתח מינימלי ואיכות מקסימלית (כמו:refaelw.com/). כלל נוסף הוא להימנע קבלני גינון מי הם נלהבים מדי.

חשוב לבקש אומדני עלות לפני שתתחייב לפרויקט. מעצבים רבים יתנו אומדן המבוסס על העלות למטר מרובע של נוף קשה, שיכול לכלול פטיו, שבילים, סיפונים, קירות תמך וכן הלאה. חלק ממעצבי הנוף יגבו יותר עבור תכונות אלה מאחרים, לכן חשוב להיות ברור לגבי הציפיות שלך מההתחלה. בנוסף, עליכם לשאול על סגנון התקשורת ומוסר העבודה של המעצב. יש אנשים שמעדיפים מעצב המחויב לשיטות ידידותיות לסביבה ומשתמש בקומפוסט במקום בכימיקלים. אחרים מעדיפים מישהו שיעצב מערכת השקיה יעילה במים.

לבסוף, אתה רוצה לחשוב על איזו אווירה אתה רוצה בגינה שלך להעביר. ייתכן שתרצה ליצור גינה שמשתלבת חלל פנימי וחיצוני. מעצב גינה יכול להציע נושאים המבוססים על אופן השימוש בחלל. לדוגמה, אם אתה רוצה גינה כפרי מסורתי, מעצב הגינה שלך צריך להיצמד לסגנונות מסורתיים, המוגדרים על ידי צורות לא סדירות וקווים זורמים. לחלופין, אם אתה רוצה משהו תחזוקה נמוכה יותר, ייתכן שתרצה גינה עם הרבה נטיעות תחזוקה נמוכה.

מה כלול בשירות של מעצב גינות?

השלב הראשון ביצירת עיצוב גינה הוא לשרטט את העיצוב. זה צריך לכלול את סוגי הצמחים שאתה רוצה לגדול בחלל שלך. כמו כן, שקול את תנאי האתר. צמחים שונים זקוקים לתנאים שונים כדי לשגשג. תשומת לב לפרטים אלה תעזור לכם לבחור צמחים בריאים יותר. מאתר צמחים הוא משאב נהדר למציאת הצמחים המושלמים לאתר שלך.

השלב הבא ביצירת עיצוב גינה הוא למדוד את האזור בו ברצונך להשתמש. לשם כך, ניתן להשתמש בסרט מדידה או בנייר גרף. הקפד לסמן כל ריבוע במרחק קבוע מראש. ייתכן שתרצה גם לשרטט תכונות קיימות, כולל עצים, שיחים, שבילים, קירות וגדרות. ברגע שיש לך סקיצה גסה, אתה יכול לחזור על שלב זה כדי ליצור עיצובים רבים ושונים.

צבעים הם אלמנט עיצובי חשוב נוסף. צבעים יכולים להוסיף עניין ולעורר רגשות. צבעים חמים גורמים לדברים להיראות גדולים יותר, בעוד שצבעים מגניבים יכולים לגרום להם להיראות קטנים יותר. שימוש בסגול לצד צבעים חמים יוצר אפקט מגניב. באופן דומה, שימוש בלבן בעיצוב הגינה שלך יכול לעזור לך להפריד בין צבעים סותרים.

עיצוב גינה יכול להיות פשוט מאוד או מורכב, תלוי בסגנון שתבחרו. אם הגינה שלך ארוכה וצרה, חשוב ליצור אזורים נפרדים. כדי ליצור אזורים אלה, ניתן להשתמש בעיצוב זיגזג או בעיצוב משולש. צורות אלה ניתן לחלק בקלות לאזורים שונים. לחלופין, אתה יכול להשתמש בנקודות חדות כדי ליצור עץ תכונה או ערימת קומפוסט.

מה זה מעצב גינות?

מעצב גינה הוא אדם בעל תואר באדריכלות נוף המסוגל לעצב ולבנות גנים, אזורי מגורים חיצוניים וחללים מסחריים. אנשים אלה אולי לא למדו צמחים, אך אם יש להם ניסיון רב בעבודה עם פרחים וצמחים, הם כנראה עשו זאת בקורס נפרד. אם אתה שוקל לשכור מעצב, עליך לוודא שיש להם את הרישיון המתאים וביטוח שיפוי מקצועי.

התפקיד העיקרי של מעצב גינה הוא ליצור את החזון הכללי לחלל החיצוני שלך. הם יסתכלו על החלל בעין של אמן או פסל. תפקידם לוודא שהעיצוב נעים ללקוח תוך שמירה על אובייקטיביות. בעוד הבעלים של גינה ייתכן המשרד רעיונות לגבי מה שהם רוצים, תצוגה אובייקטיבית של מעצב גינות יכול לספק נקודת מבט רעננה. מעצבי גינה יכולים גם לקבל החלטות עיצוביות קשות ולוודא שהכל יתאים לאדמה ולרכוש שמסביב.

בבחירת הצמחים לגינה שלכם, ישנם מספר סוגים של צמחים בהם ניתן להשתמש. גבול מעורב, למשל, הוא מיטה עם זנים שונים של פרחים. בנוסף, פרדס הוא גינה שיש בו עצי פרי.