סוגים של כיסאות בר


יש כמה סוגים של שרפרפים. הם שרפרפים גבוהים עם כיסאות רגליים אידיאליים לפאבים וברים. בדרך כלל, כיסאות הבר מגיעים באדום, שחור או לבן וניתן למצוא אותם במגוון סגנונות. קרא על מנת ללמוד איך למצוא את הטובים ביותר לבית שלך. כמו כן, לשקול התקציב שלך כאשר רכישה שרפרפים בר. זה יכול לעשות הבדל גדול ברמת הנוחות של האורחים שלך.

שרפרפי בר מסחריים נפוצים ברוב האוכלים. במקום כיסאות, שרפרפים אלה הם דרך נוחה יותר ללקוחות לחכות להזמנה שלהם. שרפרפי בר מסחריים רבים הם מודרניים בעיצוב, כמו שרפרף אסקוט, המשלים מוסדות עכשוויים. רופאים, כגון רופאי שיניים ואופטיקאים, משתמשים בשרפרפים מדי יום ביומו. הם מעדיפים שרפרפים בפרופיל נמוך עם בסיסי קיק ניילון חמישה דיבר כי הם ניידים, כך שהם יכולים לנוע בחופשיות סביב המטופלים שלהם.

השימוש הנפוץ ביותר לשרפרפים הוא במטבח. רוב הצואה ממוקמת סביב בר ארוחת בוקר, אי מטבח, או חולצת עבודה. אנשים יושבים עליהם בזמן שהם אוכלים ומבשלים. הם משמשים גם לאזור בר ביתי והולכים טוב עם שולחנות בר מותאמים אישית. הם מוסיפים שיק ואסתטיקה אופנתית לאזור בר ביתי. יש הרבה עיצובי גובה פופולריים, כמו הסחיפה, ודגמים בעלי גובה מתאים שניתן להוריד לגובה שולחן האוכל.

סוג אחר של כיסא בר הוא סגנון המעבר/מזדמן. שרפרפים אלה הם בדרך כלל חסרי גב או יש לי שפה בחזרה. סוגים אלה של שרפרפים הם אידיאליים למרחבים קטנים יותר, והם זמינים במגוון צבעים וחומרים. הם יכולים להתמזג היטב עם כל סגנון. לא קל לבחור כיסאות בר, אז קחו מידות מתאימות בזמן הקניות. אתה תהיה שמח שעשית! ברגע שיש לך את המידות הנכונות, בחירת שרפרף הבר הטוב ביותר הוא חתיכת העוגה.

גם תוכניות טלוויזיה מציגות שרפרפים. החל בחידוני אש מהירה וכלה בצ 'אט יומי וכלה בסבונים סנסציוניים, ניתן למצוא שרפרפים במופעים רבים. וזה לא הכל! ישנם אינספור שימושים אחרים לשרפרפי בר, כולל מפגשים חברתיים, ארוחה ואפילו לבידור ביתי. אז למה אתה מחכה? לקבל השראה מהשימושים המדהימים האלה לשרפרפים! אתה תאהב את זה!

הדבר הבא שאתה צריך לחשוב עליו כאשר קניות עבור שרפרפים הוא בגודל מושב. רוחב המושבים שלך חשוב, כפי שיש להם הרבה מה לעשות עם הנוחות של האורחים שלך. רוחב המושב צריך להיות כ -10 עד 13 סנטימטרים מתחת לשולחן גובה הדלפק שלך עבור ישיבה מתאימה. ודא לשמור על לפחות שישה סנטימטרים בין שרפרפים כדי לאפשר תנועה. אם יש לך שולחן גובה נגדי, אתה גם רוצה לשקול את הגובה של שרפרפי הבר שלך, כמו זה יעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר לצרכים שלך.

כאשר בוחרים שרפרפים, זכרו את האסתטיקה הכוללת של החדר בו אתם מתכננים למקם אותם. שרפרפי בר מודרניים הם בדרך כלל פשוטים ונקיים, ורפתנים יותר הם מועדפים על החוף. כסאות בר מתכת ועץ הם גם אידיאליים למרחבים כפריים או בסגנון תעשייתי, כפי שהם מציעים עמידות. תלוי כמה אתה משתמש בכיסאות הבר שלך, שרפרפים לבנים או שחורים הם הטובים ביותר לשימוש פחות תכוף. אף אפשרות לא דורשת כל כך הרבה תחזוקה.

יתרון נוסף של שרפרפי בר הוא שהם מציעים מקומות ישיבה נוספים. הם יוצרים אווירה רגועה ונוחה יותר משולחן אוכל רגיל. בין אם אתה קורא עיתון או אוכל ארוחת בוקר ליד אי המטבח שלך או שולחן הכנה, שרפרפי בר הם אפשרות מצוינת לשבת, כפי שהם נוחים ורב תכליתיים. כמו כן, שרפרפים בר ניתן להציב על גבי מזנון, דלפק, או שולחן גבוה, נותן החדר שלך תחושה חדשה.

בהתאם להעדפה האישית שלך, אתה יכול לבחור שרפרפים ללא גב למראה מינימליסטי. עם זאת, יש לזכור כי מבוגרים לא רוצים לשבת אחורה על שרפרף אחורי. בנוסף, שקול מנוחה לנוחות האורחים שלך. זה חיוני לזכור את הגודל והסגנון של שרפרפי הבר שלך, כפי שהם יעזרו להם לשמור על היציבה הנכונה בעת ובעונה אחת למקסם את המרחב שלהם.

לבסוף, לשקול את הגודל של השולחן שלך. גובהו של תא הנגדים הוא בין 27 ל-30 סנטימטרים, בעוד שרפרפי הבר גבוהים יותר ויש להם מושבים גבוהים יותר. עבור משטחי שולחן גבוהים במיוחד, תרצו לבחור שרפרפים גבוהים במיוחד או מתכווננים. יש כמה גבהים שונים של תחנות נגד ושרפרפי בר, אז אל תשכח למדוד את גובה השולחן שלך לפני הקניות. תוכל לצמצם את החיפוש שלך למוצרים הנכונים לצרכים שלך.