מפסקים לבית חכם


מפסקים לבית חכם

אם אתם מחפשים להפוך את הבית שלכם לאוטומטי, עליכם לשקול לרכוש מפסקים לבית חכם. למכשירים חכמים אלה מגוון תכונות ויכולים לעזור לך לעקוב אחר צריכת האנרגיה. הם יכולים לשמש כדי לשלוט תאורה ומכשירים אחרים בבית שלך. מכשירים אלה תואמים גם למגוון תוכנות אוטומציה ביתיות. כדי להפיק את המרב מהמכשירים החכמים האלה, עליך להיות בעל רכזת גל.

מהם מפסקים לבית חכם?

מפסקים חכמים הם מכשירים המתחברים למערכת אקולוגית שלמה של מכשירי בית חכם. המכשירים יכולים לתקשר זה עם זה במספר דרכים שימושיות, כגון לאפשר למשתמשים להגדיר סצנות או לוחות זמנים. לדוגמה, מפסקים חכמים יכולים להפעיל או לכבות אורות באופן אוטומטי על בסיס חיישן תנועה.

מפסקים אלה נשלטים בדרך כלל באמצעות אפליקציית סמארטפון. הם הטובים ביותר לבתים עם רשת אינטרנט אלחוטי של 2.4 ג ' יגה הרץ, המאפשרת טווח אותות ארוך יותר. בחלק מהבתים יש גם חוט ניטרלי, וזה מקום טוב להתקין מתג חכם. חכם מפסקים יכול גם להיות נשלט על ידי מרחוק או מתג ידני.

מפסקים חכמים מציעים גם תכונות שימושיות אחרות, כגון פונקציות חוץ ולוחות זמנים. פונקציות אלה מאפשרות למשתמשים לשלוט מתי יש להפעיל ולכבות את האורות ולהתאים אישית את בהירותם. מפסקים חכמים מציעים גם מספר תוכניות תאורה. רבים מהם מכונים "סצנות". את משם פונקציה באופן אקראי הופך אורות לסירוגין, ואילו תזמון פונקציה מאפשר למשתמשים ליישר שלהם אורות עם שגרת היומיום שלהם.

חכם מפסקים יכול לחסוך באנרגיה וכסף על ידי כיבוי אורות כאשר לא בשימוש. ניתן לשלוט בהם גם מרחוק באמצעות אפליקציית סמארטפון או עוזר קולי מחובר. חלק מהמפסקים הללו כוללים גם כפתורים נוספים שיכולים לשלוט באורות ספציפיים. הם גם מספקים אבטחה נוספת על ידי היכולת לשלוט ברמות תאורה כאשר אף אחד לא בבית.

מדוע להשתמש במפסקים לבית חכם?

מתג בית חכם הוא מכשיר חדשני שיש לו שימושים רבים. זה יכול לשמש כדי להפוך אורות לסירוגין ואפילו לזהות אור הסביבה ותנועה. המכשירים הם תואם עם מגוון רחב של מכשירים חכמים ותוכנות, מה שהופך אותם בחירה מצוינת עבור הבית שלך. מתג חכם יכול לשמש גם כדי לחסוך באנרגיה, תוך שיפור האבטחה של הבית שלך. לדוגמה, על ידי הפעלת אורות באופן אוטומטי כאשר אתה נכנס לחדר, אתה יכול להרתיע גנבים שאולי ירצו לפרוץ פנימה.

על מנת להתקין מתג חכם, תחילה עליך להחליף את המתג הקיים. אתה יכול להשתמש במתג פשוט עם מוט יחיד אם תרצה להתקין מתג חכם לאורות בודדים, בעוד שתזדקק למתג תלת כיווני אם אתה מנסה לשלוט במספר אורות באותו חדר. בנוסף, חלק מהמפסקים החכמים כוללים יכולות נוספות, כולל הגדרות דימר, חיישני תנועה ותצוגות. למעשה, מתג חכם עם תצוגה יכול לשמש לוח בקרה מרכזי, כך שתוכל לפקח ולשלוט האורות שלך ממקום אחד.

יתרון גדול נוסף של מפסקים חכמים הוא שילובם עם מכשירי בית חכם, כמו אלקסה, עוזרת גוגל וסירי. המשמעות היא שאתה יכול להשתמש בפקודות קוליות כדי לשלוט באורות שלך ולכבות אותם ולהדליק אותם מבלי שתצטרך להפעיל אותם פיזית. מפסקים חכמים נוחים ואף יכולים לשמש לאוטומציה של תאורת הבית שלך על ידי כיבוי אורות כשאתה יוצא מהבית. עם זאת, לפני רכישת מתג חכם, חשוב לשקול מה עוד בבית שלך, כולל עוזרים חכמים והתקנים חכמים.

מה הופך את מפסקים לבית החכם למיוחדים?

מפסקים לבית חכם הם דרך נהדרת לחסוך כסף בחשבונות שירות. לא רק אתה יכול לשלוט על האורות מרחוק, אבל אתה יכול גם להגדיר אותם כדי להפעיל או לכבות באופן אוטומטי בהתאם ללוח הזמנים שלך. חלק מהמכשירים הללו יכולים אפילו להתחבר לרמקולים חכמים או למכשירים אחרים כדי לשלוט בתאורה בחדרים שונים.

כמה מפסקים חכמים מסוגלים גם להתחבר לרשת האלחוטית שלך, כך שתוכל לשלוט בהם באמצעות אפליקציות או פקודות קוליות. מפסקים אלה נוטים להיות מורכבים יותר ממפסקים מסורתיים, עם חיישנים נוספים, כפתורים ומחווני אור. רבים תואמים למכשירים חכמים אחרים, כמו אמזון אקו או עוזר גוגל.