מערכות איתור ותיקון נזילות


איתור ותיקון של נזילות הפך היום להכרח בבתים, מבנים ומבנים אחרים. למרבה המזל, ישנן מערכות חדשות המשמשות לסייע באיתור ואיתור נזילות ומניעת התרחשות נזק. מערכות אלו מסוגלות לאתר ולתקן נזילה בבית, בבניין, במשרד או במבנה אחר. מערכות אלו כוללות מצלמות תרמיות, חיישנים ומדדי לחץ. מטרתן של מערכות אלו היא לסייע במניעת נזקים יקרים לבית או לבניין, וכן לספק חיסכון באנרגיה.

האינסטלטור המקצועי שלך


איתור נזילה בצנרת חשוב בסימן ראשון לבעיה. זה יכול להוביל לנזקי מים, צמיחת עובש ובעיות מבניות אחרות. בעיות אלו עשויות להיות יקרות לתיקון. האינסטלטור המקצועי שלך יכול להתקין מערכות איתור ותיקון נזילות כדי להגן על הבית שלך.

הסיבה השכיחה ביותר לנזילות בצנרת היא צנרת סדוקה. אלה יכולים להישבר ולהתפוצץ. הם יכולים להיגרם גם מהידרדרות הקשורה לגיל או מחדירת שורשים.

אם מערכת האינסטלציה שלך לא עובדת, תיקון זה עשוי לעלות לך אלפי דולרים. דליפת מים עלולה להוביל לבעיות מבניות, נזקי מים לביתך, ואפילו מזיקים. זה עשוי גם להשפיע על איכות האוויר של הבית שלך. יש לפנות לאינסטלטור מקצועי ברגע שמבחינים בנזילה.

מערכת האינסטלציה שלכם מורכבת מקווי אספקת מים וקווי ניקוז העוברים דרך הבית שלכם. קווים אלה יכולים להיבנות בתוך הקירות שלך או מתחת לבסיס שלך. אם אתה מבחין בכתמי מים על הרצפות שלך, או עלייה פתאומית בחשבון המים שלך, ייתכן שמערכת האינסטלציה שלך דולפת.

דליפת חריר קטנה יכולה לבזבז מאות ליטרים של מים מדי יום. דליפות אלו לרוב אינן מזוהות במשך זמן רב. הם יכולים אפילו להוביל להצטברות של עובש וטחב.

איתור ואיתור נזילות


איתור נזילות הוא חלק קריטי בהגנת הסביבה. התהליך כולל שימוש בסוגים שונים של חיישנים. חיישנים אלו משמשים לזיהוי מיקומי הדליפות.

נזילות עלולות לגרום למגוון בעיות ומהוות מקור למזהמי אוויר מסוכנים. הם גם תורמים לדלדול המים המתוקים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית הקלה על איתור וסילוק דליפות. ביצוע משימה חשובה זו חיוני לשמירה על אספקת מים בטוחה.

דליפות הן גם מקור לפתוגנים הנישאים במים, שעלולים להפיץ מחלות כמו כולרה, טיפוס הבטן וג'יארדיה. מחלות אלו עלולות לגרום לחששות בריאותיים גדולים. השימוש במכשירים מודרניים לאיתור נזילות מסייע להבטיח כי אספקת המים נשמרת ושהשפעות בריאותיות נמנעות.

הרגישות של גלאי נזילה תלויה בסוג הנזילה המתגלה. ישנם מספר סוגים שונים של גלאי דליפות, כולל גלאי פליטה אקוסטית, טכנולוגיה קולית וגלאי לחץ שלילי. כל שיטה מתאימה לסוג מסוים של שיעור דליפה.

גלאי דליפות מותקנים בדרך כלל בבורות שסתומים. הם מפקחים על המערכת לאיתור גזים ונוזלים. הם נועדו להגן על אנשים, על הסביבה ועל הנכסים של מתקן. הם גם ניתנים לתכנות, כך שניתן להתאים את המערכת לדפוסי השימוש במים של המשתמש.

מצלמה תרמית


בין אם אתם מחפשים לאתר נזילה בבית או במקום העבודה, מצלמה תרמית תעזור לכם לזהות את הבעיה ולהתחיל בתהליך התיקון. אתה יכול לשלוח תמונות וסרטונים לטכנאי כדי לספק הוכחה לבעיה.

ניתן להשתמש במצלמות תרמיות כדי לזהות נזילות במערכות HVAC, אינסטלציה וחשמל. דגם טוב צריך להיות בעל רגישות גבוהה לקרינת אינפרא אדומה, עדשה רחבה ורזולוציה טובה. ייתכן שיש לו גם תכונה של שיפור אור חזותי, שעוזרת לתמונה להיראות מציאותית יותר.

אם אתם מחפשים מצלמה לתקופת שימוש ארוכה יותר, תרצו מצלמה בעלת אחיזה יציבה. ניתן לרכוש מצלמות תרמיות קטנות ניידות, ומעולות לבדיקות מהירות. חלק מהמצלמות התרמיות הן גם קבצים מצורפים לסמארטפון, שמתחברים ישירות לטלפון שלך. אתה יכול לצלם תמונה עם הטלפון שלך, וניתן לשמור אותה בפורמט JPEG או BMP. עם זאת, זה יכול להיות מסובך להמיר לפורמט קריא.

חלק מהמצלמות התרמיות מצוידות בגלאי מתח, שיכולים להתריע על מתח חשמלי. זה שימושי במיוחד אם אתה מנסה למצוא נזילות בצנרת.

מצלמות תרמיות רבות של Fluke הן ניידות ומיועדות ליישומים תעשייתיים. הם עמידים ומגיעים עם מסכי מגע וסוללות חכמות. הם נועדו להיות קלים לשימוש עבור אנשי מקצוע ולא מקצועיים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: ariel-solutions