מהו עיצוב פנים בסגנון בוהו שיק?


עיצוב פנים בסגנון בוהו שיק

עיצוב פנים בוהו שיק הוא אסתטיקה אופטימית החוגגת צבעים, מרקמים ודוגמאות תוססים. אסתטיקה אקלקטית זו מעודדת ביטוי אישי באמצעות בחירה זהירה של יצירות אמנות רב תרבותיות, טקסטיל וחפצים דקורטיביים.

עיצוב בוהמי מלא באלמנטים אישיים כמו ירושה משפחתית, אוצרות וינטג' וחפצי נסיעות שמוסיפים שכבת עומק. הצג אותם בכל הבית שלך כדי להחיות את הקסם והגחמות של העיצוב הבוהמי!

מהו סגנון בוהו-שיק?

עיצוב בוהו-שיק הוא דרך אקלקטית ללא מאמץ לקשט את הבית שלך. למרות שיש בו אלמנטים של סגנונות אחרים, בוהו שיק מוסיף רמת תחכום שלא נמצאת במקום אחר.

זהו סגנון השואב השראה מתרבויות, מרקמים וגוונים שונים. אם אתם נהנים לטייל ותמיד מחפשים רעיונות לקישוט טריים, זהו סגנון אידיאלי לשילוב!

סגנון בוהו לא חייב להיות עמוס מדי או כאוטי – רק וודא שהדפוסים ממוקמים אסטרטגית ושכבות לחלל מזמין. הימנע עומס יתר על החדר עם דפוסים רבים מדי!

סגנון בוהו שיק חייב לכלול גם שפע של צמחים! צמחים מביאים חיים ואנרגיה לכל חלל, מה שהופך אותם לאלמנטים חיוניים ליצירת האסתטיקה המסוגננת הזו.

כדי ליצור אסתטיקה בוהו בחלל שלך, בחר בשטיחי סיבים טבעיים רבים בצבעים ודוגמאות שונות. שקיות נועזות, עורות בעלי חיים ושטיחים מזרחיים מסורתיים כולם עובדים בצורה מושלמת.

קל לשלב את סגנון הבוהו בכל חלל מגורים כשאתה מתחיל עם בסיס ניטרלי! השתמש בשטיח כרקע ליצירות אמנות וכריות נוי לאסתטיקה בוהו ללא מאמץ.

איך לשלב סגנון בוהמי בחלל החדר?

בוהו שיק הוא סגנון עיצוב פנים החובק רעיונות חופשיים ואקלקטיים. במקור קשור לצוענים ונוודים, הוא הפך במהרה לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר לעיצוב פנים בשנים האחרונות.

עיצוב בוהמי עוסק בשכבות ומרקם. בחרו דוגמאות עם צבעים עזים או הדפסים הבולטים, אך שלבו גם מרקמים נעימים כמו שטיחים, שמיכות לזרוק ופריטי ריהוט מגולפים בצורה מורכבת לאסתטיקה בוהו-שיקית באמת.

עיצוב בוהמי חוגג את יופיו של הטבע ואומנות בעבודת יד, ולכן רבים מהאביזרים שלו עשויים מחומרים כמו עץ, אבן, טקסטיל ויוטה. אלמנטים אלה מביאים קסם ארצי ואותנטיות לכל חלל.

אלמנטים דקורטיביים אלה ניתן למצוא במגוון מקומות, כגון חנויות ביתיות, חנויות עתיקות וחנויות יד שנייה. פריטים רבים מגיעים מרחבי העולם והם יחידים במינם.

אם אינך בטוח כיצד לשלב עיצוב בוהמי בחלל שלך, התחל באיסוף פריטי וינטג' משווקי פשפשים וחנויות יד שנייה. הם יהיו חסכוניים יותר מפריטים חדשים ויבלטו בקהל. בנוסף, קנו פריטי אומנות בעבודת יד בסדנאות מקומיות למגע אישי עוד יותר שיוציא את הבוהמה הפנימית שבכם!

מהם צבעי המפתח לעיצוב בוהמי?

עיצוב בוהמי יכול להיות דרך תוססת ושובבה לקשט את הבית שלך. הוא שואב השראה מתרבויות, סגנונות ותקופות שונות תוך ערבוב חומרים טבעיים עם גוונים, דפוסים ומרקמים תוססים.

סגנון בוהמי דורש צבעים מרהיבים וגוונים טבעיים. פלטת צבעים נטרלים הוא המקום האידיאלי להתחיל בו. בחר צבע בסיס ניטרלי ואז הציג כמה צבעים תוססים וגווני תכשיטים לממד ועומק.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל היא עם צבע טרקוטה חם. זה עובד היטב בחדר בסגנון בוהמי מכיוון שהוא מוסיף אווירה של להיות בחוץ, במיוחד אם יש לך רהיטים מעץ או שטיחי קיר.

חדרים בוהמיים כוללים לעתים קרובות גוון כחול רך כדי ליצור אווירה של רוגע ואקלקטיות. שלב את הגוון הזה עם רהיטי עץ או צמחים חיים כדי להכניס צבע ומרקם נוספים.

סגנון בוהמי משלב לעתים קרובות ירוק כצבע המבטא המרכזי שלו. ירוק מסמל חיים ובריאות, מה שהופך אותו לבחירת צבע פופולרית בקרב בוהמיינים רבים. הוא משתלב יפה עם גווני עץ ונראה נהדר בשילוב עם שטיח יוטה או כריות רצפה גדולות ורכות.

לקריאה נוספת אודות עיצוב פנים בסגנון בוהו שיק הקליקו:

https://bettyj.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%92%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%95%D7%94%D7%95-%D7%A9%D7%99%D7%A7/