יתרונות ציפוי ננו


שימוש בציפוי ננו יכול להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על הטלפון הנייד שלך, מחשב נייד או מסך לוח. הוכח שזה נמשך הרבה יותר זמן ממעילי הגנה רגילים, אז אם אתה רוצה לוודא שהמכשיר שלך נשאר מוגן, זה יכול להיות רעיון טוב להשקיע בסוג כזה של מגן. החיסרון היחיד הוא שזה יכול להיות קצת יקר, אבל אם אתה מוכן להשקיע בו, אתה תהיה שמח שעשית.

כמה זמן מחזיק ציפוי קרמיקה של ננו?

בלי קשר למותג הציפוי שאתם קונים, תוחלת החיים של ציפוי הקרמיקה תהיה תלויה באיך שאתם מטפלים בו. בין אם אתה עושה את זה בעצמך או לשכור איש מקצוע, יש כמה טיפים שיעזרו לך להאריך את חיי הציפוי שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא המכונית שלך היא תמיד מחוץ לשמש. גם אם אתה חונה בצל, השמש יכולה לפגוע בעבודת הצביעה שלך. אם אתה לא יכול לכסות את המכונית שלך עם צל, להשתמש במטרייה כדי להגן עליו מפני השמש.

שמירה על המכונית שלך מחוץ לשמש יכול להגדיל את תוחלת החיים של ציפוי הקרמיקה שלך. אתה לא רוצה לשטוף את המכונית שלך באור השמש או להשתמש בחומרי ניקוי קשים. זה יגרד את פני השטח של הציפוי. שימוש בשמפו חומציות נייטרליות ישמור גם על ציפוי קרמי נקי.

אתה יכול להאריך את החיים של ציפוי ננו הקרמיקה שלך על ידי שטיפתו עם סבון לשטיפת מכוניות במקום כימיקלים קשים. זה יסיר לכלוך ופסולת מבלי לפגוע בצבע שלך.

אתה יכול גם להגן על ציפוי הקרמיקה שלך על ידי שימוש בשעווה או איטום. זה יעזור למנוע ממלח כבישים לגרוף את הציפוי.

האם ציפוי קרמיקה ננו שווה את זה?

יש ציפוי קרמיקה על המכונית שלך יכול להגן עליו מפני איתני הטבע. זה יכול לעזור להגן על הצבע של המכונית שלך וגם להבטיח שזה ייתן לך נסיעה חלקה. זה גם יכול לשמור על המכונית שלך נקייה יותר זמן. הוא יכול להגן על המכונית שלך מאבק, כתמים וכימיקלים שיכולים להרוס את הצבע שלך.

ציפוי קרמי הוא תמיסה כימית פולימרי שקושר לצבע של המכונית שלך. זה מעיל סמיך יותר שיכול להגן על הרכב שלך טוב יותר מסוגים אחרים של ציפויים. הוא מסוגל לעמוד בפני לכלוך ופסולת ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות.

כאשר מיושם כראוי, ציפוי קרמי יכול להימשך שנים. תלוי ביצרן, חלק מהמעילים האלה מגובים באחריות של עד 10 שנים. הם יכולים גם להיות משוחזרים אם הם ניזוקו.

טכנולוגיית הקרמיקה משמשת להגנה על המבנים והמטוסים החיצוניים. הוא משמש גם לניקוי משטחי המטבח ופני פלדת אל-חלד. לציפוי קרמי יש אפקט של ניקוי עצמי.

ישנן אפשרויות רבות ליישום ציפוי קרמיקה. צרכנים יכולים לבחור מבין ערכות ללא מרשם או שירותים מקצועיים. האחרון בדרך כלל עולה יותר. אתה יכול לצפות לשלם בכל מקום מכמה מאות דולרים לכמה אלפים.

כמה זמן מחזיק מעמד ציפוי ננו?

שימוש במגן מסך ננו עבור הטלפון שלך יכול להגן על התצוגה שלך ולספק חוויית מסך מגע משופרת. ישנן הרבה אפשרויות שונות, וכמה דברים לזכור כאשר בוחרים את האדם הנכון.

מגני ננו נוזלים עשויים מפלסטיק דק. הם מיושמים כנוזל, ואז מתקשים לציפוי בלתי נראה. הם דקים יותר מזכוכית ממוזגת ודורשים פחות זמן ייבוש. זה אומר שהם לא עבים ומגושם כמו מקרה, והם גם מספקים תוחלת חיים ארוכה יותר.

הם גם הרבה יותר זולים מסוגים אחרים. חלקם אפילו באים עם אחריות של שנתיים. מגן מסך רגיל בדרך כלל עולה כמה דולרים, וניתן למצוא אותו ברוב חנויות האלקטרוניקה.

הם דרך נהדרת לשמור על המכשיר שלך בטוח מפני שריטות ואבק, ומגן מסך טוב יכול להוסיף כמה שנים לחיי הטלפון שלך. הם עובדים על ידי מילוי פגמים מיקרוסקופיים על פני השטח של המכשיר שלך.

הסוג הראשון של מגן מסך תוכנן בשנת 1968 על ידי הרברט שלגל. הוא תוכנן לשימוש בטלוויזיות, אך עד מהרה נעשה פופולרי במחשבי כף יד. ואז הגיע הטלפון החכם, והטכנולוגיה עזרה לדרבן פיתוח של שומרי מסך.