טיפים לאריחים מצוירים


אריחים מצוירים

אריחים מצוירים יכול להיות תוספת יפה לבית שלך. אבל לפני בחירת אותם, אתה חייב לדעת כמה דברים. אריחים אלה ישפיעו על ערך המכירה החוזרת של הנכס שלך, כמו גם על הסכום שתהיה מוכן להציע עבור הנכס. מאמר זה ייתן לך כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את האריחים הנכון עבור המקום שלך.

מה הם אריחים מצוירים?

אריחים מצוירים הם אריחי קרמיקה צבועים. אריחים אלה נראים נהדר כמעט בכל חדר והוא יכול להיות מיושם על מגוון רחב של משטחים. אמנם אריחים מצוירים אינם מומלצים בחדרי אמבטיה או במקלחות, אך הם נהדרים לאזורים אחרים. כדי לצייר אריחי קרמיקה, אתה צריך להכין את פני השטח הראשון. לאחר מכן, עליך לבחור את הצבע המתאים ביותר לאריחים.

אתה צריך צבע באיכות גבוהה עבור פרויקט זה. צבע טוב אחד הוא אמייל ברק נמוך אימפריאלי של בנג ' מין מור סאטן, שהוא עמיד בפני כתמים ועמיד. הימנע מצבע לטקס, שעלול לפגוע באריחים. בנוסף, יהיה עליכם להכין את המשטח על ידי שיוף. ניתן לעשות זאת בעזרת מלטשת ידנית או מלטשת חשמלית. לאחר מלטש, עליך להשתמש חשפנית אריח לנקות את פני השטח ולהכין אותו לציור.

עליכם להיות מודעים לסוגי האריחים השונים הקיימים בשוק. ישנם אריחים מט שניתן לצבוע בקלות, ויש גם אריחי ריצוף ויניל שניתן לצבוע. בעוד שצביעת אריחים יכולה לגרום לאריחים להיראות חדשים יותר, זה לא פיתרון קבוע. הצבע עלול לדעוך ולהתקלף עם הזמן, וייתכן שתצטרך להחליף אותו מוקדם ממה שתכננת במקור.

אמנם שמעתם על שבלונות אריחים, אך יתכן שלא תכירו אריחים מצוירים. אריחים אלה לא תמיד יקרים, והם יכולים להיות דרך נהדרת לשדרג חדר אמבטיה. הוספת שכבת צבע טרייה יכולה להוסיף סגנון ייחודי ולהעצים את עיצוב הפנים של חדר האמבטיה.

איך אריחים מצוירים מוסיפים סגנון למקום שלך?

אם אתה רוצה להוסיף סגנון חדש לבית שלך, אתה יכול לצייר אריחי קרמיקה. עם זאת, עליכם להיות בטוחים להכין את הרצפה כראוי לפני תחילת הפרויקט. ודא שהרצפה נקייה מאבק ולכלוך על ידי שאיבת אבק ושימוש במנקה רצפה. הצבע ידבק לרצפה טוב יותר אם המשטח נקי. כמו כן, נסה לעבוד בקטעים קטנים בעת צביעת הרצפה כדי למנוע גימור מבולגן.

אריחים מצוירים היא פרויקט עשה זאת בעצמך קל שיעניק לביתך מראה מותאם אישית. אריחים אלה אינם קשים לתחזוקה כמו סוגים אחרים של משטחים. אולם לפני שתתחיל בפרויקט, עליך לוודא שהמשטח נקי מלחות, כתמי מזון ותנועת רגליים. צביעת אריחים יכולה גם להאריך את חיי האריחים הקיימים. זה חשוב מכיוון שחשיפה גדולה יותר לתנועת רגליים ולחות תאיץ את תהליך ההידרדרות.

כאשר ציור אריח, אתה צריך לזכור לעקוב אחר הוראות היצרן. עדיף למרוח שתי שכבות צבע דקות ואז לתת לו להתייבש. אתה יכול גם להשתמש במברשת כדי להגיע לאזורים שקשה להגיע אליהם. לאחר שהצבע התייבש לחלוטין, תנו לו שיוף קל עם נייר זכוכית 600 חצץ. בסיום, הסר את עודפי הצבע בעזרת מגבת.

ישנם שני סוגים של אריחים מצוירים: אריחי קרמיקה ואריחי זכוכית. הראשון מתאים לציור ואילו האחרון לא. עם זאת, עליכם לזכור תמיד כי אריחים מצוירים אינם מומלצים לריסים אחוריים למטבח. עם זאת, אריח צבוע יכול להיות אופציה אטרקטיבית עבור האח מקיף ומסדרונות. רק וודא שאתה משתמש באיטום בטוח לצבע כדי להגן על האריח.

טיפים לבחירת אריחים מצוירים

אם אתה מעוניין לצבוע את האריחים שלך, עליך לדעת שזה לא פיתרון קבוע. בעוד שרוב משטחי האריחים יחזיקו מעמד לאורך זמן, אחרים יתחילו להראות בלאי לאחר מספר שנים. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה לפרויקט שלך. לפני שאתה מצייר את האריחים שלך, עליך לנקות אותם היטב ואז לאפשר להם להתייבש באוויר. למרות שזה עשוי להיות מפתה לשייף אותם תחילה, הדבר עלול לפגוע בצבע ולגרום לאריחים להיראות מרושלים.

אריחים מצוירים יכולים להעניק לביתכם התזה מרגשת של צבע. לא רק אריחים אלה יביאו חיים לקירות שלך, אלא שהם גם יוסיפו נופך של אישיות לעיצוב שלך. יתר על כן, ישנם אינספור דפוסים שתוכלו לבחור מהם, כך שלא תהיו מוגבלים לסגנונות ים תיכוניים או מרוקאים בבחירת אריחים מצוירים ביד.

אתה יכול גם להשתמש בסטנסיל כדי להחיל תבנית על האריח הצבוע שלך. שבלונות יכולות להיות מרוקאיות, דמויות שמיכה או גיאומטריות. רק לוודא כי דפוס גדול מספיק כדי להתאים את גודל האריח. בנוסף, הקצוות החיצוניים של הגרפיקה צריכים לגעת בקצוות האריח.

אריחים בהירים הם גם אפשרות טובה לפתוח חלל ולגרום לו להיראות גדול יותר. אתה יכול להשתמש בגווני אוף-וויט, אפר או קרם לאריחים אלה. עם זאת, אין להשתמש בצבעים כהים, כפי שהם יכולים להתנגש עם הרצפה שלך.