אילו רהיטים צריכים להיות בבית קפה? ‏


יש יתרונות רבים להשקעה בריהוט קפה איכותי. בנוסף להיותו נעים מבחינה אסתטית, רהיטי קפה חייבים להיות נוחים ללקוחות לשבת. כיסאות עץ עם גב לא נוח לא יפנו ללקוחות שלך לאורך זמן, אז אתה צריך להשקיע בכיסאות ריפוד עם כריות נשלפות. קל לנקות ולהחליף אותם כשהם מוכתמים או שחוקים. כיסא קפה איכותי יכול להימשך מספר שנים. בנוסף לנוחות, החומרים צריכים להיות עמידים.

בעוד ריהוט לבית קפה יכול להיות יקר, בחירת רהיטים באיכות טובה שווה את ההשקעה. החומר הנכון יגרום לרהיטים שלך להיראות נהדר לשנים הבאות ודורש מעט מאוד תחזוקה. בעוד שאתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת רהיטים זולים, זה יהיה פחות אלגנטי מאשר הגרסאות היקרות. כמו כן, לשקול רכישת רהיטים מותאמים אישית עם לשפוך וסיומים חסיני כתם. זה יחסוך לך זמן וכסף בכך שלא תצטרך לנגב כל הזמן שפכים וכתמים.

בעוד בחירת רהיטים לבית הקפה שלך, לשמור על הסגנון של הממסד שלך בחשבון. האווירה הכללית של המוסד שלך תהיה תלויה ברהיטים שתבחר. אם ברצונך ליצור אווירה נוחה יותר ללקוחות, חשוב להוסיף הרבה כריות לכיסאות ולשולחנות. ריהוט קפה גם מגביר את החוויה של לקוחות. חשוב לשקול את כמות התנועה שבית הקפה שלך מקבל. ודא שסוג הרהיטים שאתה בוחר משקף את האווירה הרצויה.

אם אתה הולך לבית קפה בסגנון תעשייתי, אתה יכול לבחור שולחנות מתכת. שולחנות אלה זמינים בתכנונים ובסיומים רבים. עדיף לבדוק את העמידות של שולחנות האוכל שלך לפני שקונים אותם. שולחן ארוך יאכלס לקוחות רבים, לכן שקול רכישת אחד. יש בתי קפה שאפילו הופכים שולחן ארוך לקישוט המרכזי של החדר. ריהוט קפה הוא היבט חשוב של בית קפה מצליח, אז אל תשכח לכלול אותו בעיצוב שלך.

בנוסף לעמידות, שקול את רמת הנוחות של הלקוחות שלך. הלקוחות רוצים כיסא נוח, אז הבחירה של הרהיטים שלך צריכה לשקף את זה. נוחות היא המפתח לאווירה הכוללת של בית הקפה שלך, כך להבטיח הלקוחות שלך יהיו נוחים. כמו כן, לשקול את הפריסה. אתה חייב לשקול את שטח הקרקע שיש לך פנוי לשבת. פריסה מתוכננת היטב תאפשר לך להשתמש במרחב ביעילות. כמו כן, ודא שסידורי הישיבה תואמים לשאר העיצוב שלך.

אם בית הקפה שלך מכוון לדמוגרפיה עירונית יותר, שקול להשקיע בריהוט קפה שתואם את הנושא הזה. הטרנד החדש הוא בתי קפה בנושא, המשתמשים גם ביד שנייה וגם בפריטים חדשים. הכיסאות המסולסלים והשולחנות של טרנט רהיטים נראים נהדר בבית קפה. דגמים שיקים של שולחנות עובדים טוב עם מראה רטרו, ובית הקפה הראשון בלונדון פתח את דלתותיו בבת 'נל גרין.

כשאתה קונה רהיטי קפה, אתה חייב לשקול את גודל השולחנות והכיסאות. באופן אידיאלי, שולחנות וכיסאות צריכים להיות לפחות 70 ס "מ זה מזה כדי לספק מספיק מקום ללקוחות. אתה יכול גם לשקול את גודל השולחנות והכיסאות והאם הם יתאימו לחלל שלך. אם יש לך מקום מוגבל, ייתכן שתצטרך לרכוש יותר משולחן וכיסא אחד. אם אתה רוצה למקסם את יכולת הישיבה, קנה חלקים מרובים. אתה תהיה מופתע לטובה מהתוצאות!

כשאתה בוחר את הרהיטים המתאימים לבית הקפה שלך, אתה צריך לשקול את סוג הלקוחות שאתה תגיש. אם אתה מתכנן לשרת אנשים בזמנים שונים, בחר רהיטים שיעמדו בפני השימוש הכבד. אם אתה מתכנן להגיש אלכוהול, בחר בשולחנות וכיסאות העשויים מעץ עמיד ומזדקן. זה ייתן בית הקפה שלך תחושה קלאסית ולמשוך לקוחות. ריהוט קפה גם יעזור לך לקדם את שם המותג והלוגו שלך. חשוב לבחור כיסאות נוחים וחסונים לפטרונים של בית הקפה שלך.